klasik mutfak yemek tarifleri blogspot


Klasik mutfak yemek tarifleri blogspot: Profilimle ilgili çok mesaj alıyorum. Kimisi gayet güzel, hoşuma gidiyor, bir kez daha okuyor ve böbürleniyorum kendimce. Bazıları ise, ipe sapa gelmez (kodum mu oturturum) cinsten. El oğlu, el kızı canı ne isterse söyler, üzerimize alınacak değiliz. Düşündüm taşındım, kaşındım ve bu çözümü buldum.

Profilim ile ilgili mesajlarınızı alakasız yazıların altına bırakmamanız için, profilim postunu yayınlıyorum. Profilimle ilgili görüş, düşünce ve tepkilerinizi bu yazının altına mesaj olarak bırakırsanız, daha yerinde olur diye düşünüyorum. Takdir sizin, ne yapmanız gerektiğine siz karar verirsiniz.

Annemin huysuz, babamın mutsuz Semi'si o benim işte. Ailenin tek çocuğuyum, bu nedenle biraz şimarık ve çokça da baskı altında kalarak pısırık yetiştim. Bu yaşımda dahi, evde kimse olmayınca evin altını üstüne getiririm. Hep bir şeyler ararım, bu güne kadar da hala aradığımı bulmuş değilim. Bu armalarım yüzden annemle sürekli didişiriz, neyse uzatmıyayım.

İstanbul'un orta halliler semtinin birinde yaşıyorum. Avni, Taci isminde iki arkadaşım, birde Pilati isminde köpeğim var. Haytımın bir parçası Pilati, diğer parçası ise, yemek yapma tutkumdur. Bu tutku genlerimde var, sonradan edinmedim ve halimden de çok memnunum. Bu blogu 23 Nisan 2012 tarihinde davul zurna eşliğinde kurdum.

Mukaddes amacım; yemek yapmak isteyipte bir türlü destek bulamayan, gül yüzlü insanlarımıza elimden geldiğince yardımcı olmaktır. Bu nedenle, bildiklerimi ihtiyaç duyduğunu sanan insanlarla paylaşamayı, içtiğim kupa dolusu şekersiz çay kadar seviyorum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

10 kişilik pirinç pilavı

erişte nasıl pişirilir

tavuk eti nasıl marine edilir

tavada somon nasıl yapılır